TS

Crossfit Tuesday!

Kategori: Träning


 
Idag tränade jag Crossfit-ish! Det var inte så att jag gick på ett pass, nej. Jag och fina Emma stack till gymmet kl 08.00 i morses, pensionärernas tid, och körde vårt eget crossfit-pass. Det var första gången jag körde denna typ av träning så intensivt och under en hel timme. Jag är frälst! Det var utmattande, jobbigt, svettigt och underbart! 
Jag fick ett tips av en vän att ta med mig en kortlek till gymmet. För varje kort bestämmer man en viss övning man ska göra. Ex: Ess = 10 upphopp, Kung = 20 utfall o.s.v. Och så håller man på tills kortleken är slut. Behöver jag säga att det är helt sjukt bra fettförbränning och samtidigt sjukt bra för att bygga muskler?! Testa vettja! Ni kommer inte ångra er! Nästa veckas crossfit-pass kommer vi försöka filma eller fota de olika övningarna, men om man inte vill vänta kan man ju alltid kika på Youtube! Här är ett väldigt inspirerande litet klipp som man kan titta på om man vill känna sig som SuperWoman. 
 
Dagens träning blev således: 1 timmes crossfit! :D 
 
// Hanna-bananna  
 bloggping

Kommentarer


Kommentera inlägget här: