TS

Fräsar-drottningen.

Kategori: Hälsa

Morgonfräsch! 
 
Några timmar senare. 
 
Hej hej! Här är jag. Idag har jag suttit på biblioteket och överkommit min snyta mig inför folk-skräck. Det är just fräset som är det värsta tycker jag. Det är så oberäkneligt. (Hur mycket ska man ta i för att minimera antalet fräsningarr?) Och dessutom, att fräsa på ett bibliotek... det är ju bara farbröder som kan med sånt! Idag var det tack och lov någon slags Karneval på biblo, vilket gjorde att det kändes mer okej. Jag undrade dock varför just biblo hade tagit sig an denna typ av högljudda tillställnining.? De kunde ju inte veta att fräsar-Hanna var i farten just idag heller. Tycker synd om de stackarna som förgäves försökte plugga.. Måste varit högst irriterande att höra ljudet av cajun-trummor, sjungande män och i de tacksamma (mycket få) tystnaderna som infann sig även höra ljudet av grönt nässpray-tjockt snor som bubblade sig ut i ett klorblekt papper några bord där ifrån. Det var jobbigt men samtidigt mest gött för min del. Avskyr att svälja snor nämligen. Men! Det finns inget ont som inte för något gott med sig. Jag överkom ju min skräck! (Kan dock inte lova att biblioteksbesökarna inte fått några men av vår gemensamma upplevelse.) 
 Intar medicin i form av glass och melodifestivalen ikväll. Jag känner mig lite småfet, lite ofräsch, lite seg i huvudet och lite allmänt ful idag, men så är det ibland. Livet kan inte alltid vara en dans på rosor! Hoppas ni alla njuter av en snorfri lördagkväll!
// Hanna  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: