TS

Intervallpass

Kategori: Träning

Mindre bra pass idag, jag tycker att det är svårt att motivera sig att springa snabbdistans efter man precis sprungit ett tröskelpass.. Fanns ingen ork i mina ben efter tröskelpasset! Mjölksyran var ett faktum. Blev inge snabbdistans idag för min del. Jag orkade inte. Men... ett träningspass är väl bättre än inget träningspass vissa gånger:) typ. Eller?

Clowner utan gränser

Bara 11 veckor kvar till Göteborgsvarvet nu btw! Aaaaaah!! Gudars vad roligt det ska bli att springa där då, jag springer för Clowner utan gränser i årets Göteborsvarv (man kunde välja att springa för välgörenhet på Göteborgsvarvets hemsida). Clowner utan gränser är en obunden ideell organisation som använder clowner och artister för att sprida skratt, glädje och hopp till barn och samhällen drabbade av krig, konflikt och andra kriser runtom i världen. Ni kan läsa mer om organisationen här.  


//Ann-Charlotte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: