TS

Shabaam!!

Kategori:

 
Bilderna till vänster är jag för ungefär ett år sedan (samma byxor på vänster och höger). Jag tränade inte (hade en paus på ungefär ett halvår), åt skräpmat och även sent om kvällarna, väldigt ofta!! Jag sket i min kropp. Bilderna till höger är jag idag. Jag tränar regelbundet och äter hälsosamt. Ibland kan jag såklart bli snuskigt sugen på en saftig pizza.. Men jag har infört en ”cheat day” som jag kallar det, "cheat day" är en dag i veckan då får jag äta vad jag än vill, resten av veckan äter jag hälsosamt.
Det är fortfarande en bra bit kvar, jag vill bygga mer muskler och bli mitt starkaste jag. År 2012 var ett bra träningsår, men det känns som att 2013 är året då motivationen verkligen infunnit sig och iår vill jag tajta till allt!! Allt! KÖÖÖÖÖ. Ba kör!
 
//Ann-Charlotte