TS

Though she is tiny, she is fierce!

Kategori: Träning

Torsdagens pass: Axlar och triceps
Axlar:
Sittande axelpress med hantlar
Stående axellyft åt sidan och fram
Axellyft med 90 graders vinkel i kabelmaskin
Axellyft i cablemaskin, breda latsdrag
Enarmsaxellyft i kabelmaskin
Kabeldrag bakåt med rep
 
Triceps:
Triceps i cable
Tricepsextention
Dips
 
+ 17 armhävningar, bara för skojjs skull :)
 
Körde ett benpass i måndags också, Amanda Latonas pass som jag tjatar så mycket om. Men det upplägget är så bra! Nästa vecka ska jag skaffa ett gymkort på ATS så jag kan styrketräna under helger också. Woho!!
 
Fredag kväll: Bastukväll med mami
Lördag förmiddag: 45 min powerwalk som sedan belönades med faster Jennys goda bullar
Lördag kväll: Bullbakning á la farmor Annas recept! (enligt farmor ska man pensla bullarna med ägg efter man tagit ut bullarna ur ugnen! Då får dom den där "gyllene" gula färgen!;)
Söndag morgon: 70 min powerwalk med mami! Skönt som tusan. Frisk luft när den är som bäst!
Nu: Rapport skrivande! 
 
Tjooo! //A-C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: