TS

Alfred och jag

Kategori: Träning

ALFRED HÄLSAR GODMORGON!!
 
Skönt med helg va? Det har varit kalasväder ända sen jag kom i söndags! Nästan så att man vill kasta sig ut i finvädret och dra en löprunda!……. Eller så inte. Det regnar, det är kallt och myggen har i vanlig ordning invaderat min trädgård. Jag håller mig inomhus. Jag håller mig till gymmet. I alla fall tills det slutat regna.
Gårdagens lilla pass: Axlar och bål
Axlar
Sittande axelpress med hantlar
Stående axellyft å sidan & fram 
Axellyft med 90° vinkel 
 
Bål
Plankan 3x35s
Situps med benen uppe i luften, 90° vinkel 
 
Torsdagens pass: Ben och rumpa
Amanda Latonas pass +
Breda squats
Sittande benspark
Baksida lårcurl i maskin
Stående vadpress på stepbräda utan vikter
Stående vadpress med vikter
Ha en fortsatt fin dag! Puss och kram
// Ann-Charlotte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: