TS

Hejsan hoppsan fallerallera

Kategori: Träning

Okej. Jag har en BRA ursäkt till min frånvaro här från bloggen!  1. Det tar hundra år att resa hem till Norrland! (Hela söndagen gick åt, 15 timmars resande...). 2. Min nya praktikplats som Miljöstrateg på Gällivare Kommun tar upp ganska mycket tid! Praktiken är hur rolig som helst, jag älskar uppgiften jag har fått. Och på torsdag ska jag få ett eget kontor! Hihi. Jag älskar att jobba med miljöfrågor<3
 
I alla fall. Igår tränade jag Rygg, triceps och bål. Det blev:
Rygg:
Breda latsdrag
Raka latsdrag
Rygglyft
Hantelrodd
Kabellyft åt sidan (armbågarna nära kroppen) (gjorde den bara för att jag älskar den övningen..)
 
Triceps:
Tricepspress i cable
Tricepsextention
 
Bål:
Superman
Plankan 3x50s (varav en med benlyft)
Rörliga plankan
Bålvridningar
Situps

Puss och kram //Ann-Charlotte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: