TS

I väntan på att himlen sluter sig

Kategori: Allmänt

 
 
 
Ja, här sitter jag och väntar på att det ska bli gött väder. Sen ska jag ta mig ut och jogga! Känner för en långrunda i behagligt tempo, med bra musik, ingen stress, inget måste, bara så där härligt. Annars är jag för tillfället Tradera-beroende och har hittils köpt ett par dojjor för 30 spänn, en väska för 19 och klänning för 57.! (BILLLIGT!) 
 
Jag fick en Kosta Boda-ljusstake av min handledare på praktiken, min sista dag. Kände mig gråtfärdig av tacksamhet och tänkte - jäklar vilken tur att jag hade med mig fika! Fick dessutom provköra en prototyp av en elmoppen ZBEE, som ser ut som ett rullande ägg ungefär. Kände mig cool.
 Nu är det en vecka kvar i Trollhättan, sedan flyttar jag. Jag längtar så jag blir galen.! 
 
Träningen har mest bestått av löpning den senaste tiden och det känns riktigt skönt. Tror det är bra att variera sin träning litegranna. Men när jag kommer upp till Sthlm funderar jag starkt på att köpa kort på ett Crossfit-gym istället för ett vanligt.! Tips mottages varmast!
Puss!
// Hanna 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: