TS

Not runnersworld (today)

Kategori: Allmänt

 
"Sluta peppa dig själv!"
"Totalt tappat lusten att springa? "Efter att ha åstadkommit något som krävt mycket motivation under lång tid så är det normalt att få en rejäl dipp efteråt", försäkrar Renfree. Och faktum är att detta är ett tecken på att du inte bara behöver en fysisk paus från träningen, utan också ett mentalt break från allt vad mål och löpintervaller heter... "
 
Tack så mycket Hälsa och Fitness!! Jag behövde läsa den här artikeln. Första veckan efter halvmaran gick jag runt och kände noll lust att ta en löprunda. Det enda jag kunde tänka på var hur ont det gjorde i benen sist jag sprang. Men nu, dom senaste dagarna har jag sakta men säkert börjat känna att jag har lite, lite lust och springa en lättsam 5 kilometare. Det kanske blir en liten löprunda nån gång under veckan, kanske kanske :) Det är ju faktiskt roligt att springa! (och bra för hälsan;)
 
Godnatt på er!
//Ann-Charlotte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: