TS

Så länge du är med mig

Kategori: Träning

Alltså Tomas uppträdande på Allsång på Skansen (inte klippet ovanför). Jag dog nog lite inombords för att jag inte var där och såg han irl. Tomas och kören bakom honom. Magiskt! Jag vet. Jag är en tönt.. 
 
Utsikten <3
Pappas morgonrock <3 (numera Min, hehee)
 Min praktik <3
 
Veckans träning:
Måndag: Ben och rumpa
Amanda Latonas pass +
Breda squats
Sittande benspark
Baksida lårcurl i masken
Stående vadpress på steppbräda utan vikter
 
Tisdag: Rygg, triceps och bål
Rygg:
Breda latsdrag
Rygglyft
Enarmsrodd på bänk
Latsdrag i dragapparat
Latsdrag i dragapparat med roddhandtag
 
Triceps:
Triceps i cable
Tricepsextention
 
Bål:
Plankan
Plankan med benlyft
Rörliga plankan
Bålvridningar
Situps medd benen i 90 graders vinkel
 
Onsdag: Axlar, biceps och bål
Axlar:
Stående axelpress med hantlar
Stående axellyft åt sidan och fram
Axellyft med 90 graders vinkel i cablemaskin
 
Biceps:
Stående hantel curls
Hammercurls med rep
 
Bål:
Bålvridningar
Plankan
 
Torsdag: Vilodag
 
 Godnatt! //A-C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: