TS

Kroppstyper.

Kategori: Hälsa

 
 
Hur många gånger har man inte suttit klistrad framför Victorias Secret-visningen på tv och tänkt: Imorrn ska jag FAN börja träna!! Jag ska äta rätt jag ska gå upp tidigt och springa, jag ska aldrig mer i hela mitt liv äta godis, jag ska jag ska jag ska!!! (hysterisk tjej).
Sen går det ett tag.. och så ger man upp!  Inget hände! Inte blev man längre än 160 cm, och benen blev inte hälften så stora som man hoppades. Mäh.. Det är omöjligt. 
 
eehh. NEJ! Det är det absolut inte! 
 
På riktigt. Det är änna dags att acceptera sig själv nu. Vi har olika kroppstyper. Varför sukta efter att se ut som någon man ALDRIG kommer se ut som? Jag kommer då rakt inte bli någon Kate Moss i kroppen, för jag ser inte ut på det viset. Hon är banan, jag är äpple. Träna efter DINA förutsättningar och bli den bästa DU kan bli. Tro mig, du slipper besvikelsen och känner dig jävligt nöjd istället. Och är inte det så mycket bättre? 
 
Puss och kram // Hanna 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: