TS

Gymmarn's tös

Kategori: Träning


(Mina mer diskreta hörlurar har gått sönder. Har inget val.
 
 
Drog mitt omotiverade azz till gymmet och körde ben samt 20 minuter på crosstrainer! Enveten får en va vettu, annars blir man bara irri på sig själv också och DET orkar jag då rakt inte med.! Omotivation plus irritation är ingen bra kombination. 
 
Idag gjorde jag 4 reps på samtliga övningar och ganska tungt hela tiden. Börjar med 2x10 (liiite lättare) och sedan 2x8 (TUNGT som in i hälsingland)
 
Detta gjorde jag idag: 
 
 
Utfall med hantlar (djupa "gung")
Utfall utan hantlar
 Stående baksida lårcurl i maskin
Liggande baksida lårcurl i maskin 
Sittande framsida lårpress i maskin 
Bepress i maskin
Yttre lårpress i maskin
Yttre lårpress i maskin (Fast man hoppar längre fram på sitsen, för mer fokus på rumpisen!)
Inre lårpress i maskin
Vadpress i en sån här (minus den fräsiga mannen):
 
Det var det, det!  
(Glöm inte: Bara Gör det!
  
// Hanabanana
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: