TS

Morgonträning!

Kategori: Träning

 
Cykeln + Kaffe är min bästa vän på morgonen!
 I vanliga fall är jag en sån person som råkar snegla till lite på TV-shop, blir fast och drömmer mig bort en kvart eller två, till en fastare kropp och magrutor. Det hela slutar med att jag äger både crosstrainrar och en steppmaskiner som står i ett hörn och ger en dåligt samvete. Jag går förbl och känner hat mot maskinerna. Var på grund av detta lite nervös över mitt cykelköp i början. Men herreminje, vad jag oroade mig i onödan!
Cykeln är den bästa maskinen jag någonsin köpt! (INTE från TV-shop!) Det är till och med så att jag kan rekommendera andra att köpa hem en träningscykel. Best friend 4 life. 
 
Morgonträning: 45 min cykel!
 
Trevlig tisdag!
// Hanabanana
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: