TS

Sko-trubbel? Inte nu längre!

Kategori: Tips

 
 
 Jag har gjort det flera gånger i mitt liv - Köpt ett par nya skinande höstskor. Är det inte fantastiskt så säg? Den där känslan, när man så barnsligt förtjust redan på en parkbänk utanför skoaffärn kliver i sina blänkande, underbart doftande skor, för att stolt vandra längs gator och torg.
Men så...! Sakta men säkert kryper känslan fram, den där obehagliga som man gör allt för att tänka bort. Tillslut går det inte längre. Fötterna värker, har svullnat upp och man vill bara skrika ut av smärta och skam. Det hände igen. - Jag köpte för små skor.
 
Fram tills nu har jag bara kunnat beklaga och oja mig och tillslut accepterat verkligheten. Men så en dag tändes nytt hopp i mitt bröst. Jag fann lösningen på mitt problem! 
 
 Här kommer således det ovärderliga tipset: Hur man töjer ut ett par för små skor. 
 
Du behöver:
Ett par raggsockar 
En hårfön
Dina för små skor
 
Gör såhär:
Sätt på dig raggsockarna och tryck ner fötterna i den små skorna. Sätt på hårblåsen på hög värme och blås som om det inte fanns en morgondag. Ta av dig raggsockarna och testa skorna igen. VOILA! 
 
// Hanna Den lycklige 
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Haha va rolig du är!! :)
    Men glad för din skull att du löst problemet ;)

    Svar: Tack! Ja, jag är också glad! :D
    Ann-Charlotte & Hanna

    2013-09-11 | 19:09:56
    Bloggadress: http://ijennyshuvud.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: